29 Ağustos 2014 Cuma

MIM: Hangisini secerdin?

Siri Yasam beni mimledi, cok tesekkür ederim! :)

Size iki durum veriliyor ve siz birini seçiyorsunuz. Seçtiğiniz durum hayatınız boyunca devam ediyor , diğerini ise yapamıyorsunuz. 
Neden o durumu seçtiğinizin kısa bir açıklamasını da yapmanız gerekiyor. 
Yaparsanız da 3 blogger'ı mimliyorsunuz :D



1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Tek kitaplar olsun isterim, bir cok cesitli konular olmasi icin :)

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak? 
Önemli olan iyi bir yazar olmasi, kadin erkek fark etmez. Ama soruyu cevaplamaya gelince ben erkeklerin yazdiklarini tercih ederdim, daha cok erkek yazarlarin oldugu icin :)

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?

Kitapciya gitmek tabii, birde almanyada hugendubel kitapcisi var, orda saatlerimi geciriyorum resmen koltuklar koyuyorlar ve kafeleride var icerde, istedigin kitabi alip okuyabiliyorsun illede satin alman bile gerekmiyor, bu zevkden vaz gecmek istemezdim :)

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı? 

Dizilerin konulari cok dallanip budaklandigi icin film olanlari tercih ederdim :)

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Günde bes sayfa, yoksa diger türlü kitap okumaktan kendi hayatima odaklanamaz olurum.

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?

Kendim yazmak isterdim, ne güzel olurdu :)

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?
Yeni kitaplar, yeni fikirler :)

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
Ögrenciyken bes sene boyunca okul kütüphanesini yönetmistim bir sinif arkadasimla beraber.

Herkes disarda günesde veya karda olmak, sohbet etmek, flirt etmek isterken ben kitaplarla gayet mutluydum, bu yüzden ömür boyu kütüphanede calismak cok güzel olur diye düsünüyorum :)

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?  

Sevdigim türü okumak isterdim, diger türlü hic ilgim olmayan seyleri verseler bile bir kac sayfa zorla okurum can sIkIntisindan, sonra öylece kalir.

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?
E-Kitap gözlerimi cok yoruyor, bu yüzden kopyalar :)


Bende Belcim S.kozmetikperisi, ve j.d. mimliyorum, yaparsaniz sevinirim kizlar :)


8 yorum:

  1. Canim yine sahane bir mim olmus :)) senin hakkinda mimler sayesinde guzel seyler ogreniyoruz :) cok tesekkur ederim beni de mimlemissin zevkle yaparim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkür ederim canim okudugun icin, cok güzel olur yaparsan ;)

      Sil
  2. Mim çok güzel ama seçimler zor :))
    Öperim ki kocaman :*

    YanıtlaSil
  3. yaaa o ne güzel bir kitapçıymış öyle :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlim, birde talia diye var orasida öyle, ama ben genelde hugendubel´e gidiyorum. google resimlerden bir ara görürsün kirmizi koltuklarla, her büyük sehirde var ve herzaman cokda satis yapiyorlar, saatler boyunca oturup okumuslugum vardir kimsede kitabi eskitiyorsun, niye okuyorsun dememistir bugüne kadar, not alsan yada sayflarin fotografini ceksen bile :)

      Sil
  4. Ben hep mimleri yapmayı unutuyorum, bak hazır boşken hemen yapmaya başlıyorum ^^ Çok teşekkür ederim canım :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...